logo Správa dárkových seznamů

Co je to Darkodrom.cz - jak to funguje?

1.
Prohlédni si dárkové seznamy nejen svých blízkých a kupuj dárky, které udělají skutečnou radost!
Jedním z hlavních poslání dárkodromu je "boj" s nechtěnými dárky. Nejjednuduší způsob, jak jim předejít, je prohlížet si dárkové seznamy svých blízkých (v budoucnu i jiných lidí např. z dětských domovů, nebo azylových domů) a dozvědět se, čím uděláte danému člověku největší radost.

Každý s Vás jistě zná ten pocit, když dostanete něco, co jste opravdu nechtěli. Z druhé strany je to většinou ještě horší. Darovat nechtěný dárek je něco jako šlápnout do psího lejna na chodníku :). Ten podivně nepříjemný pocit v člověku ještě nějakou chvíli zůstává.
Příklady použití:
a) Můj bratr má narozeniny. Vytvořil si událost narozeniny na dárkodromu a mě do této události pozval. Já si vyberu ze seznamu dárků, které si on sám nadefinoval a koupím mu to, co si opravdu přeje.
b) Můj kamarád má svatbu, ale na dárkodromu si událost svatba ještě nevytvořil. Navrhnu mu vytvoření události. Kamarád si jí potvrdí a zadá si dárky, které si přeje ke své svatbě dostat a já si nebudu muset lámat hlavu tím, co svatebčanům koupím.
2.
Vytvoř si vlastní dárkový seznam, dej o něm vědět svým blízkým a dostaň to, co si opravdu přeješ!
Každý člověk (nebo alespoň většina z nás :) ) ví sám nejlépe, co by si opravdu přál, co je pro něj nejvhodnější dárek. Proto je dobré ušetřit starosti všem, kteří nám chtějí něco koupit a rovnou je "poslat" tím správným směrem.
Příklady použití:
a) Mám narozeniny. Vytvořím si událost narozeniny na dárkodromu, přidám do ní dárky, které si přeji a pozvu do své události své blízké, kteří mi dárky běžně kupují.
b) Narodí se mi dítě. Pokud pořádánám oslavu této události, vytvořím si na dárkodromu událost novorozeně, přidám dárky, pozvu své blízké a můžu se těšit na vhodné dárky k této krásné události.
3.
Překvap své blízké, v našem propracovaném systému je stále možné zachovat prvek překvapení
Ze samotné podstaty dárkových seznamů se může zdát, že jejich používáním je navždy ztracen prvek překvapení. Není tomu tak. Pokud si nevyberete nic ze seznamu dárků, můžete dotyčnému přidat překvapení, o kterém se obdarovaný předem nic nedozví. Pouze bude vědět, že mu něco kupujete, což stejně předpokládá.
Překvapení se přidává podobně, jako definice vlastních dárků s tím rozdílem, že si ve formuláři pro přidávání dárků zvolím "přidat jako překvapení".
Příklady použití:
a) Dcera má maturitu. Slíbil jsem jí, že jí za úspěšné splnění maturitu něco koupím, ale nic z jejího seznamu dárků na dárkodromu se mi nelíbí. Přidám ji proto do její události překvapení. Dcera pouze uvidí, že ji něco kupuji, ale až do okamžiku rozbalení dárku nebude tušit co.
4.
Využij dárkového rádce a získej tipy na další dárky pro sebe i pro své blízké na základě profilu obdarovaného!
Inspirace na dárky je jednou z nejvyhledávanějších funkcí na webu týkající se nákupu dárků. Dost často sami nevíme, co přesně chceme, nebo co bychom mohli kupovat našim blízkým.
Dárkový rádce Vám pomůže s definicí vlastních dárkových seznamů, nebo s přidáváním překvapení či navrhování dárků pro Vaše blízké.
Příklady použití:
a) Děvče je naštvané na svého chlapce. Vytvoří si na dárkodromu událost "omluva" a pozve tam svého drahého :). Protože ale přesně neví, co by si měla přát, tak využije dárkového rádce, kde si nastaví své "parametry" jako je pohlaví, věk, cenové rozmezí nebo i případně kategorii zboží. Z dárkového rádce si pak snadno přidá do svého seznamu přání
b) Jsem pozván do libovolné události svého blízkého na Dárkodromu. Nic jsem si však z jeho seznamu dárků nevybral. Kliknu si na "navrhnout dárek nebo přidat překvapní" a nechám se inspirovat předdefinovanými dárky z dárkového rádce.
5.
Pokročilý systém rezervací dárků zajistí, že nekoupím nebo nedostanu stejný dárek dvakrát, pokud si to nepřeji.
U obyčejného dárkového seznamu, se může stát, že dva lidé koupí stejnou věc. Je to většinou proto, že si lidé prohlíží dárkové seznamy, kde jsou viditelné všechny dárky najednou, jeden dárek si rezervují, ale ze seznamu dárků si zapamatují třeba další dva. V obchodě si pak vybaví ten dárek, který nerezervovali a koupí ho.
Na dárkodromu jsou detaily dárku v seznamu skryté. Po kliknutí se zobrazí detail dárku a uživatel si musí vybrat, zda dárek rezervuje, či nikoliv. Až poté se může podívat na detail jiného dárku. Po rezervaci samozřejmě ostatním uživatelům zmizí možnost podívat se na detail dárku.
Příklady použití:
a) Jsem pozván do události "svatba" svých známých. Postupně si rozklikávám jednotlivé dárky ze seznamu dárků mých známých. Pokud se mi nějaký líbí(rozhodnu se koupit), dárek si rezervuji a ten se mi objeví v mém nákupním seznamu. Ostatní uživatelé pak detail dárku již neuvidí. Objeví se jim znovu až v případě, že registraci daného dárku zruším a dárek bude opět "volně k dispozici".
6.
Nákupní seznam ti umožní rychlý, přehledný a bezproblémový nákup všech dárků z pohodlí tvého domova!
Nákupní seznam je přehledem všech dárků, které kupuji. Dárky jsou řazeny podle události, ke které dárky kupuji a podle blízkého, pro něhož jsou dárky určeny.
Snadno si tak zobrazím všechny dárky na jednom místě a mohu je zaškrtávat jako koupené, abych na nic nezapomněl.
Příklady použití:
a) Kupuji více dárků např. Vánoce. Z jednotlivých dárkových seznamů si rezervuji dárky a ty se mi automaticky řadí v mém nákupním seznamu. Vidím tak jasně a přehledně na jedné stránce, komu co kupuji. V případě, že nějaké dárky skutečně koupím, tak si je označím jako 'koupené' a usnadním si tak samotné nakupování.
7.
Archiv událostí a koupených dárků může rovněž sloužit jako inspirace na budoucí dárky!
Pokud některá událost uplyne(nebud již aktuální), je stále možné se k ní vrátit v archivu událostí. Může se stát, že si budu chtít prohlédnout, co jsem komu kdy kupoval(a), nebo od koho jsem co dostal(a). Minimálně pak zamezím tomu, že dostanu, nebo daruji stejné dárky, jako minule :)
Příklady použití:
a) Kupuji více dárků např. Vánoce. Z jednotlivých dárkových seznamů si rezervuji dárky a ty se mi automaticky řadí v mém nákupním seznamu. Vidím tak jasně a přehledně na jedné stránce, komu co kupuji. V případě, že nějaké dárky skutečně koupím, tak si je označím jako 'koupené' a usnadním si tak samotné nakupování.